Fedora Well-Known Member Joined May 17, 2014 Posts 5,740 Reacts 0 Reputation 0 Credits 15 Jul 20, 2015 #1 https://www.youtube.com/watch?v=lEAzJNrs_GQ This song is played so much when I go anywhere with my dad.
https://www.youtube.com/watch?v=lEAzJNrs_GQ This song is played so much when I go anywhere with my dad.
Zeus Well-Known Member Joined Jul 2, 2014 Posts 4,861 Reacts 1 Reputation 0 Credits 0 Jul 20, 2015 #2 throw back to when I was super bean. @shift
Shift Power member. Joined Jul 29, 2013 Posts 8,096 Reacts 0 Reputation 0 Credits 0 Jul 20, 2015 #3 Bruh i know this song by memory Sabes cuando ponen esta cancion que los compadres ya estan bien borrachos y luego se van a poner a llorar @Zeus @fedoras
Bruh i know this song by memory Sabes cuando ponen esta cancion que los compadres ya estan bien borrachos y luego se van a poner a llorar @Zeus @fedoras
Zeus Well-Known Member Joined Jul 2, 2014 Posts 4,861 Reacts 1 Reputation 0 Credits 0 Jul 20, 2015 #4 Shift said: Bruh i know this song by memory Sabes cuando ponen esta cancion que los compadres ya estan bien borrachos y luego se van a poner a llorar @Zeus @fedoras Click to expand... lloran como pinchi bebes Los borachos
Shift said: Bruh i know this song by memory Sabes cuando ponen esta cancion que los compadres ya estan bien borrachos y luego se van a poner a llorar @Zeus @fedoras Click to expand... lloran como pinchi bebes Los borachos
Shift Power member. Joined Jul 29, 2013 Posts 8,096 Reacts 0 Reputation 0 Credits 0 Jul 20, 2015 #5 Zeus said: lloran como pinchi bebes Los borachos Click to expand... Cuando ponen tragos de amargo liquor es cuando sabes que es puro turn up Zeus said: lloran como pinchi bebes Los borachos Click to expand... Cuando ponen tragos de amargo liquor es cuando sabes que es puro turn up
Zeus said: lloran como pinchi bebes Los borachos Click to expand... Cuando ponen tragos de amargo liquor es cuando sabes que es puro turn up Zeus said: lloran como pinchi bebes Los borachos Click to expand... Cuando ponen tragos de amargo liquor es cuando sabes que es puro turn up
Fedora Well-Known Member Joined May 17, 2014 Posts 5,740 Reacts 0 Reputation 0 Credits 15 Jul 20, 2015 #6 Pls speak english this is english board I no understand I will have 1 small pepperoni and 2 large cheese pizzas thx. @zeus @shift
Pls speak english this is english board I no understand I will have 1 small pepperoni and 2 large cheese pizzas thx. @zeus @shift
Shift Power member. Joined Jul 29, 2013 Posts 8,096 Reacts 0 Reputation 0 Credits 0 Jul 20, 2015 #7 Fedoras said: Pls speak english this is english board I no understand I will have 1 small pepperoni and 2 large cheese pizzas thx. @zeus @shift Click to expand... "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas Fedoras said: Pls speak english this is english board I no understand I will have 1 small pepperoni and 2 large cheese pizzas thx. @zeus @shift Click to expand... "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas Fedoras said: Pls speak english this is english board I no understand I will have 1 small pepperoni and 2 large cheese pizzas thx. @zeus @shift Click to expand... "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas
Fedoras said: Pls speak english this is english board I no understand I will have 1 small pepperoni and 2 large cheese pizzas thx. @zeus @shift Click to expand... "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas Fedoras said: Pls speak english this is english board I no understand I will have 1 small pepperoni and 2 large cheese pizzas thx. @zeus @shift Click to expand... "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas Fedoras said: Pls speak english this is english board I no understand I will have 1 small pepperoni and 2 large cheese pizzas thx. @zeus @shift Click to expand... "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas
Zeus Well-Known Member Joined Jul 2, 2014 Posts 4,861 Reacts 1 Reputation 0 Credits 0 Jul 20, 2015 #8 Shift said: "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas Click to expand... dice este baboso que pizza, no somos italianos.
Shift said: "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas "Tragos de amargo liquor " Luego se me olvida el resto porque me pongo triste y me salen lagrimas Click to expand... dice este baboso que pizza, no somos italianos.
Shift Power member. Joined Jul 29, 2013 Posts 8,096 Reacts 0 Reputation 0 Credits 0 Jul 20, 2015 #9 Zeus said: dice este baboso que pizza, no somos italianos. Click to expand... A fedora de gusta el pepperoni italiano en su boca
Zeus said: dice este baboso que pizza, no somos italianos. Click to expand... A fedora de gusta el pepperoni italiano en su boca
Zeus Well-Known Member Joined Jul 2, 2014 Posts 4,861 Reacts 1 Reputation 0 Credits 0 Jul 20, 2015 #10 Shift said: A fedora de gusta el pepperoni italiano en su boca Click to expand... la enchilada tambien, nomad porque es un pendejo.
Shift said: A fedora de gusta el pepperoni italiano en su boca Click to expand... la enchilada tambien, nomad porque es un pendejo.
Nour User is banned. Joined Jun 25, 2015 Posts 109 Reacts 0 Reputation 0 Credits 0 Jul 20, 2015 #11 me mucho gusta el bano )))))